Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Katarzyna Jawor – skrzypce
Karolina Szefer-Trocha – skrzypce
Dawid Jadamus – altówka
Łukasz Frant – wiolonczela
Joanna Galon-Frant – fortepian
Program
Sting
El Tango de Roxanne na kwartet smyczkowy (aranż. Martin Usher)
Pēteris Vasks
Medytacja z IV Kwartetu smyczkowego
Erik Satie
Gnossienne nr 1 na fortepian solo
Samuel Barber
Adagio z Kwartetu smyczkowego h-moll op. 11
Philip Glass
Kwartet smyczkowy nr 3 „Mishima”
Arvo Pärt
Fratres na kwartet smyczkowy
John Williams
Trzy utwory z filmu Wyznania gejszy na wiolonczelę i fortepian (aranż. John Williams)
Franz Schubert
Andante con moto z II Tria fortepianowego Es-dur D 929
Alfred Schnittke
Tempo di valse z Kwintetu fortepianowego
Dick Dale
Misirlou (aranż. Quatuor Ébène)
Esencja kameralnego muzykowania: gramy to, co lubimy. Gramy dla przyjemności – własnej i słuchaczy. Ideę muzyki kameralnej streszcza włoski termin da camera, który oznacza grę do komnaty, pokoju, niewielkiego pomieszczenia. Muzykę półprywatną, intymną. Szczególnie pięknie jest, kiedy taki nastrój przenosi się do sali koncertowej.
Dziś jest na to szansa. Bo przecież kochamy melodie, które znamy, a tu jest ich co niemiara. Większość słuchaczy rozpozna Roxanne Stinga, Gnossienne Satiego czy Adagio Barbera. Jak w programie Jaka to melodia: po dwóch dźwiękach będziemy wiedzieli, co dalej. Bywalcy sal koncertowych dadzą się znowu uwieść ściskającym za serce Andante Schuberta czy Fratres Arvo Pärta. Miłośnicy filmowych melodramatów dostaną garść melodii Johna Williamsa, a wyrafinowani muzyczni smakosze – Mishimę Glassa, Medytację Vasksa i walc Schnittkego. Żadna nuta się tu nie zmarnuje!
Adam Suprynowicz