Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Olga Pasiecznik – sopran
Anna Radziejewska – mezzosopran
Krzysztof Garstka – dyrygent, klawesyn
Zespół Instrumentów Dawnych Polskiej Opery Królewskiej Capella Regia Polona
Program
Georg Friedrich Haendel
Concerto grosso op. 6 nr 5
Io t’abbraccio, duet Rodelindy i Bertarida z opery Rodelinda HWV 19 (akt II scena VII)
Sol per te, duet Flavii i Lepida z opery Silla HWV 10 (akt II scena VI)
Per le porte dell tormento, duet Rosmene i Tirinta z opery Imeneo HWV 41 (akt III scena ultima)
Concerto grosso op. 6 nr 12
Bramo aver, duet Ginevry i Ariodante z opery Ariodante HWV 33 (akt II scena XII)
Caro! Bella!, duet Kleopatry i Cezara z opery Giulio Cesare HWV 17 (akt III scena ultima)
Scherzano sul tuo volto, duet Almireny i Rinalda z opery Rinaldo HWV 7 (akt I scena VI)
Sol per te to najsłynniejszy, miłosny duet Flavii i Lepida z opery Georga Friedricha Haendla Silla – i tylko jeden z wielu słynnych duetów mistrza gatunku, które tego wieczoru zabrzmią w interpretacji znakomitych solistek: Olgi Pasiecznik i Anny Radziejewskiej oraz Zespołu Instrumentów Dawnych Polskiej Opery Królewskiej Capella Regia Polona.
W emocjonującym Io t’abbraccio z opery Rodelinda tytułowa bohaterka wyznaje swoje uczucia do Bertarida, podobnie jak Kleopatra i Cezar w Caro! Bella! z opery Giulio Cesare, zaś w pełnym dramatyzmu duecie Per le porte dell tormento Rosmene i Tirinto stawiają czoła burzliwym namiętnościom w operze Imeneo. Tę ostatnią Haendel napisał na modłę komiczną: w stylu komedii muzycznej, w której dramatyczne dylematy między sercem a powinnością potraktował z przymrużeniem oka. To z kolei wpłynęło na muzykę – balansującą między patosem a żartobliwością, co w operach Haendla jest rzadkością. Program wieczoru uzupełnią znakomite kompozycje instrumentalne niemiecko-brytyjskiego mistrza baroku.
[Alexandra Kozowicz]