Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Karolina Stalmachowska – obój
Maksymilian Lipień – obój
Aleksander Tesarczyk – klarnet
Bartosz Pacan – klarnet
basethorn
Maciej Niewiara – basethorn
Krzysztof Fiedukiewicz – fagot
Cezary Rembisz – fagot
Marek Barański – kontrafagot
Krzysztof Tomczyk – waltornia
Paweł Cal – waltornia
Mariusz Ziętek – waltornia
Damian Walentek – waltornia
Karolina Nowak-Waloszczyk – wiolonczela
Aleksander Mazanek – kontrabas
Program
Wolfgang Amadeus Mozart
Serenada B-dur Gran Partita KV 361
Antonín Dvořák
Serenada d-moll na instrumenty dęte op. 44
Duże zespoły instrumentów dętych święciły triumfy w XVIII wieku. Często pisano dla nich utwory zwane serenadami wykonywane dla umilenia spotkań towarzyskich i kolacji zwykle około 21.00. Leopold Mozart, ojciec Wolfganga Amadeusa, napisał takich serenad ponad 30. Jego syn osiągnął w ich komponowaniu mistrzostwo. Gran Partita to dzieło potężnych rozmiarów, pełne wdzięku, zachwycających połączeń instrumentalnych i słodkich harmonii. W sztuce Amadeusz Petera Shaffera (i filmie Miloša Formana pod tym samym tytułem) Salieri po raz pierwszy pojmuje geniusz Mozarta, słuchając właśnie tego utworu – odczuwa bezgraniczną tęsknotę, którą jest przepełniony.
Pisząc niemal sto lat później swoją Serenadę na instrumenty dęte, Antonín Dvořák był pod wrażeniem dzieła Mozarta, do którego Adagia wprost nawiązał w trzeciej części. W swoim dziele połączył styl „retro” z urzekająco pięknymi melodiami, nawiązaniami do czeskiej muzyki ludowej i szczyptą romantycznych namiętności.
Adam Suprynowicz