Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Krzysztof Penderecki
Entrata
Astor Piazzolla
Suita z „Maria de Buenos Aires” (opracowanie Steven Verhelst)
Edward Elgar
Enigma Variatons (opracowanie Steven Verhelst)
Dyrygent
José Maria Florêncio
Wykonawcy
Stanisław Dziewior – trąbka
Benedykt Matusik – trąbka
Piotr Nowak – trąbka
Piotr Pyda – trąbka
Paweł Cal – waltornia
Krzysztof Tomczyk – waltornia
Mariusz Ziętek – waltornia
Damian Walentek – waltornia
Tomasz Hajda – puzon
Michał Mazurkiewicz – puzon
Karol Gajda – puzon
Zdzisław Stolarczyk – puzon, eufonium
Jakub Urbańczyk – tuba
Wojciech Morcinczyk – kotły
Michał Żymełka – perkusja
Dariusz Brauhoff – perkusja
Orkiestry dęte kojarzyć się mogą z kulturą górniczą i eklektycznym repertuarem. Skoro jednak grają muzycy NOSPR, spójrzmy w stronę klasyki. Znajdziemy tu typowe dla tej obsady brzmienia sygnałowe czy fanfarowe, naznaczone indywidualnym stylem Krzysztofa Pendereckiego, ale też niezwykłe barwy i taneczne skojarzenia w suicie z Marii de Buenos Aires – tango operity Astora Piazzolli, która w surrealistycznej poetyce oddaje brutalną kulturę i mit argentyńskiej metropolii. Opracowanie Stevena Verhelsta otacza tę muzykę sentymentalną mgiełką.
W Wariacjach „Enigma” Edward Elgar z przymrużeniem oka szkicuje portrety swoich przyjaciół i bliskich. Każda z postaci przegląda się w tym samym materiale muzycznym. Instrumenty dęte słyną z wyrazistych charakterów, możemy więc spodziewać się różnorodności – nawet jeśli oryginalni bohaterowie dzieła są nam już zupełnie nieznani.
Adam Suprynowicz