Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Johann Sebastian Bach
Toccata F-dur BWV 540
Wolfgang Amadeus Mozart
Fantazja f-moll KV 608
Robert Schumann
Sześć etiud w formie kanonu op. 56: 4. Innig – 5. Nicht zu schnell
Sebastian Heindl
Etiuda na organy „Hypnotic Beats“ (2022)
Clara Wieck-Schumann
4 Pièces caractéristiques op. 5: Le Ballet des revenants – Caprice à la boléro (transkrypcja na organy: Sebastian Heindl)
Moritz Eggert
nowa kompozycja na organy
Camille Saint-Saens / Franz Liszt / Vladimir Horowitz
Danse Macabre op. 40 (transkrypcja na organy: Sebastian Heindl)
Wykonawcy
Sebastian Heindl – organy
Cudowne dziecko orangów. W wieku zaledwie 17 lat w katedrze w Magdeburgu nagrał swoją debiutancką płytę z autorskimi transkrypcjami orkiestrowymi. Prasa okrzyknęła ją jako „absolutnie autentyczną, technicznie perfekcyjną, ognistą”. Zwrócił na siebie uwagę całego muzycznego świata, a dziś aranżuje dla samego Olivier’a Latry i Berliner Philharmoniker.
Studiował muzykę kościelną w konserwatorium w Lipsku u prof. Martin Schmeding, w międzyczasie wygrywając najważniejsze konkursy organowe – jak Międzynarodowy Konkurs Organowy w Irlandii Północnej czy zdobywając Pierre S. du Pont First Prize w Longwood Gardens International Organ Competition. Był wówczas najmłodszym uczestnikiem w całej historii konkursu.
Jako przedstawiciel wielowiekowej lipskiej tradycji muzycznej, Heindl rozpocznie swój program Bachem. Wirtuozowska Toccata F-dur otwiera program tej panoramy muzyki organowej – przez Mozarta po Roberta i Clarę Schumannów. „Le Ballet des revenants” i urokliwe „Caprice à la bolero” z cyklu „4 Pièces caractéristiques” Clary Wieck-Schumann po raz pierwszy w NOSPR zostaną wykonane właśnie w autorskiej aranżacji Heindla. Ważne miejsce z repertuarze Heindla zajmuje także muzyka współczesna – stąd pomysł zamówienia u Moritza Eggerta nowej kompozycji. Także sam Heindl da się poznać jako kompozytor - w Etiudzie na organy „Hypnotic Beats”. I jako aranżer, w efektownym finale zabrzmi bowiem „Danse macabre” Camille'a Saint-Säens’a – utwór taneczny, groteskowy i oszałamiająco wirtuozowski.