Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Rafał Zambrzycki – skrzypce
Beata Ogryzek – skrzypce
Aleksander Daszkiewicz – skrzypce
Nikola Gajownik – skrzypce
Maria Strzelczyk – skrzypce
Krzysztof Katana – skrzypce
Dawid Jadamus – altówka
Maria Shetty – altówka
Adam Brakowski – altówka
Łukasz Frant – wiolonczela
Adam Krzeszowiec – wiolonczela
Anna Firlus – kontrabas
Program
Krzysztof Penderecki
Trzy utwory w dawnym stylu
Henryk Mikołaj Górecki
Trzy utwory w dawnym stylu
Andrzej Panufnik
Arbor cosmica
Krzysztof Penderecki i Henryk Mikołaj Górecki, w latach 60. gwiazdy awangardowej „szkoły polskiej”, w kolejnej dekadzie zwrócili się ku tradycji muzyki klasycznej. Obecne w programie koncertu kompozycje nie wiążą się jednak z ową ewolucją stylów – są po prostu stylizacjami. Trzy utwory Góreckiego to mistrzowska odpowiedź na zarzut Tadeusza Ochlewskiego, ówczesnego szefa Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, że awangardowi kompozytorzy nie potrafią pisać melodii. Suita Pendereckiego jest złożona z kompozycji do dwóch filmów: Passacaglia na Kaplicę Zygmuntowską w reżyserii Zbigniewa Bochenka (1968) oraz Rękopis znaleziony w Saragossie Wojciecha Jerzego Hasa (1964).
Arbor cosmica Andrzeja Panufnika powstało z miłości do drzew. W nich upatrywał kompozytor ucieleśnienie pojęć estetycznych piękna, harmonii, siły i ładu. Jakże ekologicznie i aktualnie to brzmi!
Adam Suprynowicz