Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Benjamin Kruithof – wiolonczela
Zhora Sargsyan – fortepian
Program
Nadia Boulanger
Three Pieces
Sally Beamish
zamówienie kompozytorskie ECHO
Johannes Brahms
Sonata wiolonczelowa e-moll op. 38
Sonatę e-moll Brahms napisał na bliskie sobie instrumenty: fortepian i wiolonczelę. Podczas prawykonania kompozytor grał bardzo głośno, a kiedy wiolonczelista (uzdolniony amator) zwrócił mu uwagę, odpowiedział: „Szczęśliwie dla ciebie”. Taki zabieg maskujący nie będzie konieczny podczas katowickiego koncertu młodych wirtuozów; będziemy mogli skupić się na zapierającej dech w piersi dramaturgii tego dzieła, zwieńczonego fugowanym finałem opartym na Contrapunctus 13 z Bachowskiej Kunst der Fuge.
Nadia Boulanger przestała komponować po przedwczesnej śmierci siostry Lili, którą uważała za bardziej utalentowaną od siebie. Choć jako pedagożka wychowała później niemałą grupę kompozytorów nurtu neoklasycznego, jej własna muzyka może też przywodzić na myśl twórczość Debussy’ego. W Trzech utworach odnajdziemy mistrzowskie połączenie tych tendencji. Sally Beamish lubi śpiew wiolonczeli, możemy się więc spodziewać nowej pieśni na ten instrument.
Adam Suprynowicz