Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Grupa wiolonczel NOSPR
Sekcja wiolonczel Akademii NOSPR
Anna Krzeszowiec – fortepian
Program
Giancarlo Menotti
Arioso na dwie wiolonczele i fortepian
Alfredo Piatti
Serenata na dwie wiolonczele i fortepian
Richard Klemm
Bolero na cztery wiolonczele
Béla Bartók
Pięć tańców rumuńskich Sz. 56 na pięć wiolonczel (aranż. Orfeo Mandozzi)
Manuel De Falla
Siete canciones populares españolas na 6 wiolonczel (aranż. Werner Thomas-Mifune)
Ludwig van Beethoven
VII Symfonia A-dur op. 92, cz. II Allegretto na osiem wiolonczel (aranż. Stephen Watkins)
Gabriel Fauré
Pawana na osiem wiolonczel (opr. Stephen Watkins)
Astor Piazzolla
Primavera porteña na osiem wiolonczel (opr. James Barralet)
Julius Klengel
Hymnus op. 57 na zespół wiolonczel
Tyle wiolonczel? Kto to słyszał? A jednak – repertuar na zespoły wiolonczelowe ciągle się powiększa. To nie tylko opracowania, ale też całkiem nowe utwory, bo wciąż powstają zespoły, które muszą mieć co grać. Skąd się to wzięło? Gdyby sięgnąć pamięcią wstecz historii muzyki, nasuwa się skojarzenie z konsortami wiol – w renesansie i baroku tak nazywano zespoły pokrewnych instrumentów o różnych rozmiarach i skalach, które z czasem wyewoluowały w dobrze nam znane skrzypce, altówki, wiolonczele, kontrabasy. Jednak muzyka na zespoły samych skrzypiec czy altówek istnieje dziś w ilościach śladowych. A grupy wiolonczelowe kwitną!
Wiolonczeliści odbijają sobie w ten sposób lata istnienia w cieniu skrzypków. Ich instrument ma bardzo szeroką skalę, przyjazną naszym uszom, bo zbliżoną do ludzkiego głosu. Dźwięk wiolonczeli ma ciepłą i ciemną, głęboką barwę. Jej śpiew nas przekonuje. Śpiew pięciu, sześciu, ośmiu wiolonczel to już prawdziwy chór. Zwłaszcza kiedy są to wiolonczele NOSPR…
Adam Suprynowicz