Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Matilda Lloyd – trąbka
Jonathan Ware – fortepian
Program
Arthur Honegger
Intrada
George Enescu
Legende
Claude Debussy
L’isle Joyeuse
Dani Howard
zamówienie kompozytorskie ECHO
Maurice Ravel
Une barque sur l’océan
Pauline Viardot
Chanson de la pluie
Gabriel Fauré
Le papillon et la fleur op. 1/1
Pauline Viardot
Havanaise VWV 1019
Instrumenty dęte w ostatnich dwóch stuleciach spychane były w tło muzyki klasycznej przez uważane za „szlachetniejsze” smyczki. Za trąbką ciągnie się stereotyp instrumentu „sygnałowego”, choć przecież przepięknie śpiewała jeszcze w epoce baroku. Być może nawiąże do tej tradycji brytyjska kompozytorka Dani Howard; z pewnością usłyszymy śpiew trąbki w lirycznej i wzniosłej Legendzie George Enescu.
Matilda Lloyd wyśpiewała zresztą całą płytę z opracowaniami arii operowych – tego trzeba posłuchać! Jest tam także Pieśń deszczowa przyjaciółki Chopina, śpiewaczki i kompozytorki Pauliny Viardot zaczerpnięta z jej opery Ostatni czarodziej. Podczas katowickiego koncertu trębaczka kontynuować będzie wątek paryski, sięgając zarówno po opracowania znanych dzieł Debussy’ego czy Ravela, jak i dumną Intradę Arthura Honeggera, w której trąbka objawia nam się bez najmniejszych kompleksów.
Adam Suprynowicz