Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Grzegorz Pieniek
Koncert akordeonowy
Richard Ayres
No. 42 (In the Alps - an animated concert)
Dyrygent
Szymon Bywalec
Wykonawcy
Orkiestra Muzyki Nowej
Rezydujący w Wiedniu kompozytor Grzegorz Pieniek w swoim nowym Koncercie akordeonowym uchyla kurtynę do świata zupełnie nowych brzmień. Z zespołem orkiestry Muzyki Nowej robi to od wielu lat - we wspólnych projektach spotykali się wielokrotnie: na Festiwalu Prawykonań, Polonica Nova, grali też w Konzerthaus w Wiedniu. Koncert został zamówiony cztery lata temu, jednak ze względu na specyficzne trudności do jego wykonania dojdzie dopiero teraz. Głównie ze względu na specjalny instrument – akordeon ćwierćtonowy, budowany na zamówienie. Właściwie w tej sytuacji możemy powiedzieć, że stworzono tu nie utwór na instrument, ale… instrument na utwór.
O drugiej z kompozycji, sam Richard Ayers mówi tak: „chyba najlepiej opisać ją jako melodramat. Łączy w sobie wiele fascynujących mnie tematów: związek narracji tekstowej z narracją muzyczną, historię opery, wczesnego kina, praktyk teatralnych XIX wieku, a także ludową i popularną muzykę regionu alpejskiego. Jak w każdym szanującym się melodramacie, tekst i muzyka łączą się, by przedstawić szeroko zakrojoną teatralną przygodę, zaczynającą się od samotnej egzystencji, scen wiejskiego życia i nieodwzajemnionej miłości, kończąc na wyprawie, której wieści się porażkę”.
Alicja Molitorys