Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Manuel de Falla
Interludium i taniec z opery „La vida breve”
Joaquín Rodrigo
Concierto serenata na harfę i orkiestrę
Ottorino Respighi
I Suita z baletu „Belkis, królowa Saby”
Wykonawcy
Maciej Tomasiewicz – dyrygent
NOSPR
Anneleen Lenaerts – harfa
Krótkie życie, które Manuel de Falla napisał na konkurs organizowany przez Królewską Akademię Sztuk Pięknych w Madrycie, opowiada o nieszczęśliwie zakochanej i zdradzonej Salud, której historia – jak to w operach najczęściej bywa – kończy się tragicznie. Choć dziś dzieło nie jest często wykonywane, zainteresowaniem niezmiennie cieszą się Interludium i taniec poprzedzające II akt, jakby zapowiadające dramatyczne wydarzenia w finale. Joaquín Rodrigo kreśli zupełnie inny hiszpański obraz: „Starałem się osiągnąć bardzo trudną rzecz – sprawić, by całe dzieło było lekkie, przejrzyste i radosne, a harfa brzmiała jak beztroska dusza dziecka”. Concierto serenata stawia przed solistą poprzeczkę niezwykle wysoko, powstało bowiem dla słynnego harfisty Nicanora Zabalety. Ottorino Respighi przenosi nas w jeszcze jeden wymiar: orientalizujący świat królowej Saby i króla Salomona. Wielka to gratka dla każdego melomana. Balet miał swoją premierę w La Scali w 1932 roku i odniósł spektakularny sukces, ale został wystawiony tylko jedenaście razy ze względu na długość i rozmach – brało w nim udział ok. 1000 wykonawców...
Agnieszka Nowok-Zych