Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Karol Szymanowski
Uwertura koncertowa E-dur op. 12
Witold Lutosławski
Livre pour orchestre
Johannes Brahms
II Koncert fortepianowy B-dur op. 83
Dyrygent
Alexander Liebreich
Wykonawcy
NOSPR
Garrick Ohlsson – fortepian
Prawykonanie Uwertury E-dur Karola Szymanowskiego odbyło się w ramach inicjatywy, która w perspektywie historii okazała się wydarzeniem przełomowym – w 1906 roku, podczas pierwszego koncertu członków Spółki Nakładowej Młodych Kompozytorów Polskich, z udziałem Orkiestry Filharmonii Warszawskiej pod batutą Grzegorza Fitelberga. Pełna ekspresji, utrzymana w straussowskim stylu Uwertura została wówczas uznana za przejaw ultranowoczesnej postawy Szymanowskiego. Przeinstrumentowana w latach 1912–1913, weszła na stałe do kanonu orkiestrowego, choć zdaniem wielu trudno odnaleźć w niej rys prawdziwej indywidualności kompozytorskiej. Nie da się tego powiedzieć ani o Livre pour orchestre, arcydziele okresu aleatoryzmu kontrolowanego w twórczości Witolda Lutosławskiego, ani o symfonizującym II Koncercie fortepianowym Johannesa Brahmsa, powstałym 22 lata po sukcesie I Koncertu d-moll. Przed nami spotkanie porywczej muzycznej młodości z pełną energii dojrzałością wieku średniego.
Dorota Kozińska