Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Henry Purcell
Suita na smyczki, flety i waltornie (oprac. John Barbirolli)
Chaconne g-moll Z 730 (oprac. Benjamin Britten)
Béla Bartók
III Koncert fortepianowy E-dur Sz. 119 BB 127
Alan Hovhaness
II Symfonia „Mysterious Mountain” op. 132
George Gershwin
Poemat symfoniczny „Amerykanin w Paryżu”
Wykonawcy
Leonard Slatkin – dyrygent
NOSPR
Jean-Efflam Bavouzet – fortepian
Czyżby muzyczny XX wiek rozpoczął się w baroku? Jeżeli spojrzymy na źródła inspiracji muzyki neoklasycznej, okaże się, że jak najbardziej. Metafizyczna Chaconne Henry’ego Purcella natchnęła Benjamina Brittena do transkrypcji, ale z XVII-wiecznego geniusza Britten zaczerpnął znacznie więcej. Również wstecz patrzy Bartók, podsumowując swą twórczość w pisanym na łożu śmierci III Koncercie fortepianowym – przesyconym niezwykłą, cudownie piękną liryką. Z kolei Amerykanin ormiańskiego pochodzenia, Alan Hovhaness, sięga do chorałowej tradycji orientalnej, tworząc w II Symfonii przejmujące i tajemnicze dzieło. Czyżby najbardziej nowoczesnym kompozytorem miał okazać się – ze swą mieszanką stylizacji swingu i francuskiego charme’u – George Gershwin? Wszystko to pokażą nam najwybitniejsi muzycy dnia dzisiejszego: francuski mistrz fortepianu i amerykański mistrz batuty – prawdziwy klasyk naszych czasów.
Jakub Puchalski