Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Grażyna Bacewicz
Suita na orkiestrę symfoniczną
Karol Szymanowski
IV Symfonia koncertująca na fortepian i orkiestrę op. 60
Krzysztof Penderecki
Chaconne
Karol Szymanowski
Stabat Mater op. 53
Dyrygent
Marin Alsop
Wykonawcy
NOSPR
Chór NFM
Erica Eloff – sopran
Zuzanna Nalewajek – alt
Ben McAteer – baryton
Szymon Nehring – fortepian
„Z największą łatwością i ochotą pracuję nad tym Koncertem i notabene mam wrażenie, że to będzie sztuczka pierwszej klasy” – te słowa z listu Karola Szymanowskiego świadczą o wadze, jaką kompozytor przywiązywał do swojej IV Symfonii. Niezrealizowanego marzenia o „prawdziwym” koncercie fortepianowym. Pianistycznego tour de force, którego pierwsze szkice porzucił na rzecz powstającego w tym samym czasie Stabat Mater. Poruszające „Chłopskie requiem” (początkowo myślał o dziele pod takim właśnie tytułem), zrodzone z bólu po śmierci siostrzenicy Szymanowskiego, łączy religijne uniesienia z nutą polskiego folkloru i wspomnieniem ludowych „gorzkich żalów” rezonujących w pamięci twórcy.
Jakże to różny świat od instrumentalnej Chaconne Krzysztofa Pendereckiego, ekspresyjnego muzycznego hołdu poświęconego pamięci zmarłego papieża Polaka. Utworu, którym kompozytor symbolicznie domknął tworzone przez ćwierćwiecze Polskie Requiem – monumentalną kronikę współczesnej historii Polski, w której melancholijnym finale zawarł nostalgię za barokową tradycją i zaskakująco romantyczne emocje.
Róża Światczyńska