Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Michał Spisak
„Allegro de Voiron” na orkiestrę
Gabriela Montero
I Koncert fortepianowy „Latynoski”
Richard Strauss
Poemat symfoniczny „Życie bohatera” op. 40
Wykonawcy
Marin Alsop – dyrygent
NOSPR
Gabriela Montero – fortepian
Kompozytorzy często opowiadają muzyką o sobie samych, choćby nieświadomie i wbrew własnym artystycznym deklaracjom. Tak było w przypadku Allegro de Voiron, neoklasycznej perełki, w której Michał Spisak zawarł całą swą miłość do malowniczego miasteczka u podnóża Alp Francuskich, gdzie przyszło mu spędzić czas wojny. Utwór powstawał latami – rozpoczęty jeszcze w Voiron, ukończony w 1957 roku, już po powrocie do Paryża i ślubie z Andrée Thibault. Tak sprawy się mają z Koncertem „Latynoskim” Gabrieli Montero – pianistki, która wystarczająco dobrze zna swój instrument, by odmalować z jego udziałem sugestywny portret porzuconej w dzieciństwie ojczyzny. Tak zapewne też było z Życiem bohatera Ryszarda Straussa, który rzekomo chciał stworzyć muzyczną wizję archetypu herosa; zawarł w niej jednak tyle odniesień do swych wcześniejszych poematów symfonicznych, by wzbudzić podejrzenia, że bohaterem jest on sam. Zapraszamy w podróż: od Francji, przez Wenezuelę, aż po tajemne dziedziny, w których toczy się czas herosów.
Dorota Kozińska