Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Grażyna Bacewicz
Introdukcja i kaprys na orkiestrę symfoniczną
Ludwig van Beethoven
IV Koncert fortepianowy G-dur op. 58
Richard Strauss
Przygody Dyla Sowizdrzała
Maurice Ravel
II suita z baletu Daphnis i Chloé
Wykonawcy
Marin Alsop – dyrygentka
NOSPR
Paul Lewis – fortepian
Od precyzji klasycznego rysunku po feerię orkiestrowych barw. Na otwarcie Introdukcja i kaprys Grażyny Bacewicz, powojenny neoklasyczny dyptyk wyróżniony na Konkursie im. Karola Szymanowskiego. Potem Beethoven ze swego „prometejskiego” okresu – w poszukiwaniu nowych dróg formalnego rozwoju i środków muzycznego wyrazu. Jego IV Koncert zdumiewa już na wstępie samotnym wejściem medytującego fortepianu. Ale to w intymnych dialogach środkowego Andante niektórzy doszukują się metafizycznych treści. Romantycy odnaleźli je w postaci Orfeusza błagającego Furie o zwrot ukochanej. Warto sprawdzić, dokąd zawiodą nas dzisiejsze interpretacje.
Nie zawiedzie z pewnością Richard Strauss w quasi-slapstickowej opowieści o przygodach ludowego awanturnika. Po serii brawurowych ekscesów jego Dyl Sowizdrzał raz jeszcze spróbuje zagrać śmierci na nosie. Czy i tym razem sztuczka się uda? Finałową ucztę dla zmysłów zagwarantuje nam Maurice Ravel, ilustrujący sielankę Longosa kolorami pasterskiej miłości w drugiej z suit orkiestrowych z jego Daphnisa i Chloé. Oprawi ją w ramy bodaj najsłynniejszego obrazu świtu, jaki zna historia muzyki, i finałowych bachanaliów wieńczących perypetie antycznych kochanków.
Róża Światczyńska