Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku biletów na koncerty abonamentowe serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Petr Eben
Faust, cz. 8 Noc Walpurgii
Edward Elgar
„Pomp and Circumstance” op. 39 (oprac. na organy)
Georges Bizet
„Farandola” z II Suity orkiestrowej „Arlezjanka” (oprac. na organy)
Henri Mulet
Esquisses byzantines, nr 10: Tu es petra et portæ inferi non prævalebunt adversus te
Wykonawcy
Tomasz Rożek – prelekcja
Studenci i absolwenci Katedry Organów i Muzyki Kościelnej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach:
Barbara Lorenc
Michał Duźniak
Michał Botor
Bartłomiej Barwinek
Jedynym znanym muzyce Zachodu instrumentem, który swą paletą barw, zakresem możliwości dynamicznych i złożonością faktur jest w stanie konkurować z orkiestrą symfoniczną, są organy. Nic zatem dziwnego, że w praktyce koncertowej transkrypcje organowe klasycznych dzieł orkiestrowych pojawiają się nader często. W takiej wersji usłyszymy m.in. suitę marszów Elgara, o tytule zaczerpniętym z III aktu Otella Williama Szekspira. A tuż po niej: Farandolę – finałową część II Suity z Bizetowskiej muzyki teatralnej do sztuki Alphonse’a Daudeta. Dzieło opowiada historię młodego wieśniaka, Fréderiego, który popełnia samobójstwo, nie mogąc pogodzić się ze zdradą, jakiej dopuściła się jego narzeczona.
Temat prelekcji: Traktura jako narzędzie komunikacji klawisza z piszczałką, powietrze jako źródło dźwięku.