Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Szymon Bywalec
Wykonawcy
Orkiestra Muzyki Nowej
Program
Peter Ablinger
Regenstück na zespół, wodę i membrany
Paweł Szymański
Appendix
Tōru Takemitsu
Rain Coming
Katarzyna Szwed
Ja, Puszcza
Według starożytnych filozofów woda jest żywiołem rządzącym światem. Fizycy twierdzą z kolei, że „słucha” i rezonuje ze wszystkim wokół. Jej struktura wewnętrzna zmienia się nie tylko w zależności od jej lokalizacji czy stopnia zanieczyszczenia, ale oddziałuje na nią wszystko, co dzieje się w jej najbliższym otoczeniu, w tym także czynniki akustyczne – dźwięki i muzyka. Od wieków fascynuje artystów i kompozytorów nieustannym ruchem. Październikowy wieczór to muzyczna medytacja nad wodą i jej dźwiękami w metaforycznym kontekście natury i ludzkiej egzystencji.
Regenstück Petera Ablingera zabiera nas w muzyczną podróżą po świecie deszczu. Kompozycja jest złożonym dialogiem między instrumentami a dźwiękami wody, która spływa po membranach i rezonuje w przestrzeni. Tōru Takemitsu w Rain Coming oddaje się refleksji na temat wody jako źródła życia i nieskończonej inspiracji. Utwór należy do cyklu Waterscape, w którym nie tylko woda jest tematem. Kompozytor eksploruje idee płynności, harmonii i tonalności, które rozwijają się niczym strumienie wpadające do rzeki i płynące w kierunku morza. Ja, Puszcza Katarzyny Szwed wprowadza nas natomiast wprost w głąb lasu, w którym szept wody i szum drzew tworzą harmonijną całość zachęcającą do zanurzenia się w naturze i jej kontemplacji.
[Alexandra Kozowicz]