Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Maciej Tomasiewicz
Wykonawcy
Łukasz Zimnik – flet
Karolina Stalmachowska – obój
Bartosz Pacan – klarnet
Krzysztof Fiedukiewicz – fagot
Krzysztof Tomczyk – waltornia
Tomasz Hajda – puzon
Piotr Nowak – trąbka
Michał Żymełka – perkusja
Rafał Zambrzycki – skrzypce
Aleksander Daszkiewicz – skrzypce
Maria Shetty – altówka
Adam Krzeszowiec – wiolonczela
Krzysztof Firlus – kontrabas
Piotr Sałajczyk – fortepian
Konrad Merta – akordeon
Program
Paul Hindemith
Kammermusik na wiolonczelę i 10 instrumentów op. 36 nr 3
Benjamin Britten
Sinfonietta op. 1
Paul Hindemith
Kammermusik op. 24 nr 1
Paul Hindemith należy do najbardziej niedocenianych twórców XX wieku. Do takiego wniosku dojdzie każdy, kto posłucha jego skrzącej się pomysłami, lekkiej jak piórko, pogodnej Kammermusik op. 24 nr 1. Twórca fundamentów wykonawstwa historycznego, założyciel słynnego festiwalu muzyki współczesnej w Donaueschingen w swoim cyklu Muzyk kameralnych wcielił w życie dominujące w sztuce niemieckiej lat 20. ideały Nowej Rzeczowości: prostotę środków i komunikatywność. To swoista odmiana neoklasycyzmu, niesłusznie pozostająca w cieniu muzyki francuskiej czy rosyjskiej.
Trzecia Kammermusik (op. 36 nr 3) jest w istocie kameralnym koncertem wiolonczelowym, nawiązującym do muzyki baroku. Nie bez powodu zresztą cały ten cykl porównywano do Koncertów brandenburskich Bacha. Zaskakująco podobna w tonie, choć odwołująca się do klasycznej formy i niepozbawiona mocniejszych akcentów emocjonalnych jest Sinfonietta osiemnastoletniego zaledwie Benjamina Brittena, zapowiadająca już jego niezwykły talent.
Adam Suprynowicz