Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Wolfgang Amadeus Mozart
Kwintet waltorniowy Es-Dur (wersja oryginalna) na waltornię, skrzypce, 2 altówki i kontrabas
Serenada G-dur nr 13 KV 525 „Eine Kleine Nachtmusik”
Sekstet „Das Musikalisches Spass” KV 522 na 2 waltornie, 2 skrzypiec, altówkę i kontrabas
Wykonawcy
Paweł Cal – waltornia
Natalia Kawecka – waltornia
Rafał Zambrzycki – skrzypce
Aleksander Daszkiewicz – skrzypce, altówka
Dawid Jadamus – altówka
Adam Krzeszowiec – wiolonczela
Marek Romanowski – kontrabas
Termin „muzyka poważna” sugeruje, że poczucie humoru i dystans nie są w tej dziedzinie cechą najczęstszą. Najwięcej ich znajdziemy w epoce klasycyzmu, kiedy podchodzono do sztuki dźwięku chyba z najmniejszym nabożeństwem, a wyrafinowana muzyka służyła rozrywce zamożnych. Kwintet waltorniowy, napisany przez Mozarta dla znajomego muzyka Josepha Leutgeba, z którego kompozytor lubił sobie dworować, jest w zasadzie koncertem na obsadę kameralną. W finale smyczki zdają się nieco drwić z ograniczeń instrumentu solowego.
Biograf Mozarta, Alfred Einstein stawiał hipotezę, że doskonała w każdym calu serenada „Eine kleine Nachtmusik” miała być przeciwwagą dla napisanego nieco wcześniej Żartu muzycznego – satyry na niezdolnych kompozytorów, w której Wolfgang Amadeusz zaprzecza całemu swojemu warsztatowi. Faktycznie, utwory te zestawione ze sobą idealnie się uzupełnią.
Adam Suprynowicz