Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Wolfgang Amadeus Mozart
Kwintet Es-dur KV 452 na obój, klarnet, fagot, waltornię i fortepian
Jarosław Mamczarski
Microconcerto VI: Quintet Es na flet, obój, klarnet, fagot i waltornię
Francis Poulenc
Sekstet na flet, obój, klarnet, fagot, waltornię i fortepian
Wykonawcy
Joanna Dziewior – flet
Karolina Stalmachowska – obój
Aleksander Tesarczyk – klarnet
Krzysztof Fiedukiewicz – fagot
Krzysztof Tomczyk – waltornia
Dagmara Niedziela – fortepian
„To najlepsza rzecz, jaką dotychczas w swoim życiu napisałem” – informował ojca w liście dwudziestoośmioletni Wolfgang Amadeusz. Kompozytorzy często wygłaszają takie opinie, które równie często rozjeżdżają się z odczuciami odbiorców. Trudno się jednak z Mozartem nie zgodzić – Kwintet Es-dur może zachwycać od pierwszej nuty: najbarwniejszym z możliwych wykorzystaniem obsady instrumentów dętych, koncertującą niemal partią fortepianu i zaraźliwą pogodą ducha. Do mozartowskiej stylistyki nawiązuje kwintet katowickiego kompozytora Jarosława Mamczarskiego, który w swoim cyklu Microconcerto stosuje charakterystyczne dla muzyki koncertującej techniki w składach kameralnych.
Sekstet Francisa Poulenca, utrzymany w czerpiącym z epoki Mozarta stylu neoklasycznym, zaczyna się szaloną jazdą. Przesiadamy się z karety do szybkiego samochodu i pędzimy przez francuskie pejzaże!
Adam Suprynowicz