Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Kazimierz Serocki
Swinging Music
Mikołaj Górecki
Muzyczka IV
Paweł Mykietyn
Before Four for Four
Four for Four
Aleksander Nowak
Quantemporette
Witold Szalonek
Improvisations Sonoristiques
Wykonawcy
Joanna Galon-Frant – fortepian
Łukasz Frant – wiolonczela
Tomasz Hajda – puzon
Tomasz Żymła – klarnet
To, co najlepsze w „szkole polskiej”: uwrażliwienie na bogactwo dźwięków nie tylko znanych, ale możliwych, zadziorność i dzika ekspresja. Swinging Music Serockiego jest rozbawionym dzieckiem sonoryzmu i jazzu. W latach 70. stała się koncertowym hitem słynnego zespołu Warsztat Muzyczny. Dla tych samych artystów Henryk Mikołaj Górecki napisał Muzyczkę IV, zderzając skondensowaną wściekłość i niemal chorałową ascezę. Z repertuaru Warsztatu pochodzą też pełne czułości dla różnorodnych brzmień Improvisations Sonoristiques Witolda Szalonka.
Słuchając muzyki Pawła Mykietyna z lat 90., często odnosimy wrażenie, że jest pod nią jakiś podtekst, przeświecające tło. Jakaś inna muzyka wydobywa się z granych dźwięków. Co innego znaczy. Nie precyzujmy, co. Jak pisze Aleksander Nowak w komentarzu do swej Quantemporette, „moglibyśmy stworzyć rzeczywistość, której próżno by potem szukać w samej muzyce”...
Adam Suprynowicz