Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Michał Żak – saksofon sopranowy, flet, klarnet, głos
Ula Czerniak – kontrabas, głos
Szymon Miśniak – perkusja
Piotr Damasiewicz – trąbka, fortepian, głos
Zespoły takie jak Transatlantyk są ostatecznym potwierdzeniem fenomenu fali twórców integrujących polską muzykę ludową z różnymi formami muzyki improwizowanej. Siłą tego zjawiska jest różnorodność – grupę Michała Żaka można więc zaliczyć do tego nurtu, choć nie brzmi ona jak żaden inny zespół. Lider ansamblu odziedziczył po dziadku, muzykancie z Wileńszczyzny, stare cymbały zrobione w czasach wojennej zawieruchy z klapy fortepianu. Odnalazł stosowny repertuar i – co najważniejsze – miał genialny pomysł na jego interpretację. Słychać tu odrobinę nostalgii za minionym światem, ale pobrzmiewa też echo tandetnych dyskotek w remizie, nieco free jazzu z undergroundowych klubów, a niekiedy trochę Ameryki i Afryki, czyli wszystko, co napotyka wędrująca po świecie – dosłownie i metaforycznie – muzyczna polskość. A to wszystko podlane gombrowiczowską ironią. I nie mógł Michał Żak zaprosić na wspólny koncert lepszego kompana niż Piotr Damasiewicz, który w zespole Into the Roots również wytycza nowe ścieżki folk-freejazzowemu nurtowi.
Tomasz Gregorczyk