Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Marcin Masecki – fortepian
Eldar Tsalikov – klarnet
Jan Pieniążek – perkusja
„On ma czas!” – tak Tomasz Stańko mówił o Theloniousie Monku, ale równie dobrze mógłby powiedzieć tak o Marcinie Maseckim. „Ma czas” – czyli włada nim, rozciąga go bądź kondensuje, nie uznając przy tym żadnych reguł, chyba że te ustanowione przez samego siebie. Podstawowy wymiar rzeczywistości Monk odczuwał i wyrażał w muzyce inaczej niż wszyscy – podobnie Masecki. Artystyczne powinowactwo tych dwóch artystów jest uderzające, do timingu dodajmy jeszcze tak charakterystyczną skłonność do dysonansu. Nie mogli się spotkać – Monk odszedł w lutym 1982 roku, we wrześniu tego samego roku urodził się Masecki. Ale na koncercie poprzez kompozycje Monka polski pianista porozmawia ze swoim amerykańskim poprzednikiem. A mają sobie wiele do powiedzenia.
Tomasz Gregorczyk
W sezonie 2024/2025 gościmy nowego artystę rezydenta – Marcina Maseckiego. Kontynuujemy w ten sposób naszą ideę, żeby zapraszać do pogłębionej współpracy artystów wielowymiarowych, którzy czerpią inspirację z różnych źródeł.
Marcina Maseckiego usłyszymy w aż trzech różnych odsłonach, prezentujących jego wszechstronność.