Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Henryk Mikołaj Górecki
III Kwartet Smyczkowy „...pieśni śpiewają” op. 67
Krzysztof Penderecki
III Kwartet Smyczkowy „Kartki z nienapisanego dziennika”
Wykonawcy
Marcin Majchrowski – prowadzenie
Beata Ogryzek – skrzypce
Aleksander Daszkiewicz – skrzypce
Martyna Dziechciarz – altówka
Natalia Kurzac-Kotula – wiolonczela
Dwaj wielcy artyści zaliczani do polskiej szkoły kompozytorskiej z pasją pisali muzykę kameralną. Górecki rzadziej, na jego dzieła czekaliśmy latami – tak jak na III Kwartet smyczkowy, który miał być gotowy już w połowie lat 90., ale ostatecznie poznaliśmy go dopiero w 2005 roku. Czterowiersz Władimira Chlebnikowa zakończony słowami „Gdy umierają ludzie – śpiewają pieśni” stał się mottem kompozycji, kierując uwagę ku sprawom ostatecznym. Po premierze utworu Bohdan Pociej w „Tygodniku Powszechnym” nazwał go „Kwartetem pieśni żałobnych”.
Skromniejszym objętościowo, ale nie mniej nasyconym emocjonalnie dziełem jest III Kwartet smyczkowyKrzysztofa Pendereckiego z 2008 roku. Na Kartkach z nienapisanego dziennika wspomina kompozytor dzieciństwo i młodość, tworząc zajmującą, wielowątkową opowieść, nostalgiczną i stanowiącą dźwiękową autorefleksję nad pochodzeniem i istotą jego języka muzycznego.
Adam Suprynowicz