Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Joey Alexander Trio:
Joey Alexander
Kris Funn – kontrabas
Jonathan Barber – perkusja
Czy improwizacja jest Świętym Graalem inwencji i kreatywności? Choć można ją uznać prawdopodobnie za najbardziej rozpowszechnioną praktykę muzyczną, to zarazem jest ona najmniej zbadana i rozumiana. Ta obserwacja mówi coś istotnego o naturze tego zjawiska: w próbach jego uchwycenia jest coś zasadniczo sprzecznego z jego istotą. Zgodne z tym stwierdzeniem są liczne wypowiedzi muzyków, również jazzowych, podkreślających transgresyjny wymiar improwizowania. Nie zawsze i nie wszędzie, ale doświadczenie solisty bywa przekroczeniem nie tylko ograniczeń, a nawet i świadomości grającego muzyka. Artysta staje się – a przynajmniej ma takie poczucie – raczej medium niż źródłem płynących przez niego dźwięków.
A jednocześnie improwizatorzy często potrzebują narzędzia, które pomaga im przełamać nawykowe odruchy grającego – kompozycji. I nie ma chyba w historii jazzu utworów, które byłyby tak wyraźnym zaproszeniem do podróży w nieznane, jak twórczość Theloniousa Monka.
Nie jest przypadkiem, że to od Monka zaczęła się fascynacja jazzem Joeya Alexandra, że po jego utwory sięgał bodaj najczęściej i jemu poświęcił koncertową płytę. I choć urodzony na indonezyjskiej wyspie Bali pianista od lat komponuje własny materiał, pozostaje on przesiąknięty Monkowskim duchem. A wybierając się na koncert Alexandra – ale i każdego znakomitego muzyka, który naprawdę pojął, czym jest jazz – pamiętajmy jeszcze o jednym. Nasze poznanie nie jest bierne. Zwykle zapominamy o tym, że słuchając improwizacji, improwizujemy wraz z muzykiem. Że jako odbiorcy muzyki jazzowej również jesteśmy improwizatorami, a nasz umysł doświadcza wówczas owej magii działania spontanicznego i intuicyjnego. Niespodziewanego. Tu i teraz.
Tomasz Gregorczyk
Czas trwania koncertu: ok. 70 minut