Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Eliot Quartett
Maryana Osipova – skrzypce
Alexander Sachs – skrzypce
Dmitry Hahalin – altówka
Michael Preuß – wiolonczela
Program
Joseph Haydn
Kwartet smyczkowy C-dur op. 54 nr 2
Krzysztof Meyer
Au-delà d’une absence op. 89 na kwartet smyczkowy
Johannes Brahms
III Kwartet smyczkowy B-dur op. 67 nr 3
Wirtuozowski, a zarazem stanowiący dzieło sztuki o niezwykłej głębi Kwartet C-dur op. 54 nr 2 Haydn napisał z myślą o skrzypku kierowanej przez siebie orkiestry w Eszterházie, który nazywał się Johann Tost. Ku swemu zdumieniu dowiedział się później, że muzyk bez jego wiedzy sprzedał dzieło wydawcy Seiberowi, a pieniądze sobie przywłaszczył. Co więcej, kwartet został opublikowany z nieautoryzowanymi przez Haydna zmianami.
Brahms w swoim III Kwartecie wyraźnie nawiązuje do wiedeńskiego klasyka, tworząc dzieło o klasycznej rzeczowości, z wszechogarniającym poczuciem humoru i domieszką romantycznej emocjonalności w części wolnej, która wyraźnie przypomina, że to już zupełnie inna epoka. Krzysztof Meyer zaś wprost przyznaje, że kompozycja Au-delà d’une absence jest kwartetem w stylu jego nauczyciela Dymitra Szostakowicza. To próba kontynuacji nieukończonego planu rosyjskiego kompozytora napisania 24 kwartetów smyczkowych we wszystkich tonacjach. Ciekawa i udana, dodajmy.
Adam Suprynowicz