Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. Do biletów o wartości powyżej 400 zł doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 4% wartości biletu.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Hayato Sumino – fortepian
Program
Johann Sebastian Bach
Koncert włoski F-dur BWV 971
Fryderyk Chopin
Rondo à la mazur F-dur op. 5
Nokturn c-moll op. 48 nr 1
Scherzo h-moll op. 20 nr 1
Hayato Sumino
2 Pieces of Chopin’s Recompositions: New Birth, Recollection
Johann Sebastian Bach
Preludium i fuga es-moll BWV 877
Friedrich Gulda
Preludium i fuga es-moll
Hayato Sumino
Human Universe
Maurice Ravel
Pawana na śmierć infantki
Boléro (aranż. Hayato Sumino)
Bach i Chopin. Dwa światy, dwaj geniusze, dwa punkty odniesienia klawiszowej tradycji. Pierwszy to esencja duchowości, konstrukcji i bogactwa świata baroku, drugi jest symbolem romantyzmu. Badacze muzyki Chopina podkreślają, że odnowił on Bachowskie mistrzostwo kontrapunktu i finezję ornamentu, budując na nich własne uniwersum, tak do dziś kochane na całym świecie. Ich muzyka jest podstawą dla własnej fantazji i materiałem przetwarzanym przez artystów, którym nie wystarcza granie cudzej muzyki. 29-letni japoński pianista Hayato Sumino idzie śladem wspaniałego, ekscentrycznego Friedricha Guldy, który w swoich skandalizujących improwizacjach otwierał tajne przejścia i połączenia muzyki klasycznej i jazzu. Z boku kibicuje im duch Maurice’a Ravela, który dla wieku XX zdefiniował pojęcie stylizacji. W programie tego koncertu słychać nieskończoną ekspansję muzycznego kosmosu.
Adam Suprynowicz