Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
André Previn
Trio na obój, fagot i fortepian
Jean Françaix
Trio na obój, fagot i fortepian
Heitor Villa-Lobos
Duet na obój i fagot W535
Ludwig van Beethoven
Trio na obój, fagot i fortepian op. 11
Wykonawcy
Alicja Matuszczyk – obój
Grzegorz Popławski – fagot
Dagmara Niedziela – fortepian
Słowo „Gassenhauer” oznaczało w czasach Beethovena melodię, którą nucą wszyscy, uliczny szlagier, o którego pochodzeniu dawno zapomniano. Temat finałowych wariacji Tria op. 11 pochodzi z popularnej w ostatnich latach XVIII wieku opery Josepha Weigla L’amor marinaro ossia Il corsaro. Kto o niej dziś pamięta?
Trio na obój, fagot i fortepian Jeana Françaix, napisane w 1994 roku, zdaje się spojrzeniem wstecz, na międzywojenny Paryż. Françaix przez całe życie był nieugięty w swoim neoklasycyzmie. Paryskiego ducha pragnął także przywołać w swoim Triu, napisanym w tym samym roku, André Previn, nawiązując do kompozycji Francisa Poulenca z lat 20.
Z gąszczu odniesień wyłania się jak samotna araukaria Duet na obój i fagot Heitora Villi-Lobosa z 1957 roku. Brazylijski twórca pokazuje w nim swój niezwykły kontrapunktyczny kunszt włączony w indywidualny styl.
Adam Suprynowicz