Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Czytaj więcej o wydarzeniu
Robert Schumann
Marchenbilder op. 114 na wiolonczelę i fortepian
Leos Janacek
Pohadka na wiolonczelę i fortepian
Arnold Schonberg
Verklarte Nacht op. 4 opr. na trio fortepianowe
Wykonawcy
Krzysztof Katana – skrzypce
Adam Krzeszowiec – wiolonczela
Anna Krzeszowiec – fortepian
Idea utworów charakterystycznych – oddających konkretne nastroje miniatur instrumentalnych – jak ulał pasowała do filozofii muzycznego romantyzmu. Krótkie utworki były mikroopowieściami nasyconymi baśniowością, niesamowitością; pozbawione tekstu, pozostawały intrygująco nieokreślone. Takie są Märchenbilder – Baśniowe obrazki Roberta Schumanna, tytułowane tylko określeniami tempa, nie nawiązującymi do postaci fikcyjnych, a jednak wyraźnie coś opowiadające. Pohádka (czyli Bajka) Leoša Janáčka z 1910 roku to już muzyka bardziej ilustracyjna, kilka scen wybranych z rosyjskiej Baśni o carze Bieriendieju.
Rozświetlona noc Arnolda Schönberga (1899) jest zaś programową opowieścią dla dorosłych. Oparta na wierszu Richarda Dehmela poruszającym kwestie wierności i przebaczenia, porywa ciągłym falowaniem emocji i odzwierciedlonego w dźwiękach erotycznego napięcia. Romantyzm w swoim finalnym punkcie.
Adam Suprynowicz