Informacja:
Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 3 zł dla biletów o wartości do 49,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, 8 zł dla biletów o wartości do 349,99 zł, 10 zł dla biletów o wartości do 400,00 zł. W przypadku zakupu abonamentów na koncerty symfoniczne serii S1, S2, S3 opłata serwisowa wynosi 3% kwoty brutto. Bilety i abonamenty on-line nie podlegają zwrotowi.
Bilety na transmisje internetowe nie posiadają opłaty serwisowej.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
.
Informacja:
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24. Do ceny abonamentów doliczona zostanie opłata serwisowa w wysokości 3% wartości transakcji. W przypadku odwołania wydarzeń wchodzących w skład abonamentu zwrotowi podlega tylko i wyłącznie jego wartość, opłaty serwisowe są bezzwrotne.
Bilety ŚPIĄCA KRÓLEWNA - Poznań, 28 kwietnia 13:30
Czytaj więcej o wydarzeniu
Balet Piotra Czajkowskiego
Niemcy, Szwajcaria, 2022, 150 minut
Prezentowany przez nas wysoce oryginalny spektakl, przygotowany przez zespół baletowy Opery w Zurychu, jest dziełem wybitnego niemieckiego choreografa Christiana Spucka, wieloletniego dyrektora tego zespołu. Jego Śpiąca Królewna to przede wszystkim barwne przedstawienie dla dzieci, pełne humoru oraz bogatych dekoracji i kostiumów, dorośli zaś będą mieli okazję odczytać w nim sensy niedostępne młodszej publiczności. Słynny balet Piotra Czajkowskiego oparty jest wprost na wersji baśni autorstwa Charles’a Perraulta. Opowiada o księżniczce Aurorze, która zasnęła na sto lat, ukłuwszy się podczas swoich szesnastych urodzin w palec zaczarowanym przez złą wróżkę wrzecionem. Walt Disney w swojej animowanej wersji Śpiącej Królewny czerpał zarówno z Perraulta, jak i Czajkowskiego, co tylko umocniło pozycję tego baletu w światowej kulturze. Oryginalną choreografię Mariusa Petipy przez lata albo się pielęgnowało (Rudolf Nuriejew w Paryżu), albo odczytywano kompletnie na nowo (wersja dla dorosłych szwedzkiego choreografa Matsa Eka, gdzie Aurora rani się igłą, ale ze strzykawki z narkotykiem, dlatego też zasypia). Jak będzie w zuryskim przedstawieniu?